Nieuwsbrief IJsseldijkkerk 19-04-2024

Op de nieuwspagina van de IJsseldijkkerk staan al een tijdje vragen en oproepen aan de gemeenteleden, aan jou en aan u. We zijn levende bouwstenen en als we allemaal ons steentje bijdragen aan het onderhoud blijft het goed gaan. We missen nu een paar steentjes: een hulp die een ouder echtpaar wil helpen bij het huishouden; nog wat muzikanten bij de Pinksterdienst; iemand die wil meehelpen in de gevangenis van Krimpen aan den IJssel; en iemand die gelegenheid heeft om in te gaan op een vraag vanuit Crimpen Inn.
Wie iets kan doen: neem contact  op met de sciba, of lees eerst meer op de nieuwspagina die u tevoorschijn tovert door op afbeelding  van de haan te klikken.

Laadt deze mail niet goed? Bekijk de nieuwsbrief online
Deze  nieuws  berichten verdienen uw aandacht:

Ontmoetingsbijeenkomsten 2024

Jaarlijkse gebeddienst Protestantse Gemeente Krimpen op 15 mei

Lees op de nieuwspagina alles over:
  • Vanavond: Samen aan Tafel!
  • in het besloten gedeelte: twee berichten van overlijden en veel huwelijksjubilea.
  • Komende zondagavond is een KrimpenZingt -dienst in de Fonteinkerk.
  • De Wingerd bedankt voor het cadeau bij haar 50-jarig jubileum
  • PCOB contactmiddag over W.G. v.d. Hulst
  •  Vandaaag en morgen: Boeken, CD en LPmarkt in de Fonteinkerk.
Lees ALLES in de artikelen op de website en nog MEER! Klikt u even op de haan?
Iedereen die onze wijkgemeente iets heeft te melden:  laat het weten aan redactie@ijsseldijkkerk.nl
De diensten van zondag 21 april. Klik op de foto's voor:
de liturgie en meer, de video-uitzending en Meeleven