Jongeren Nevendienst

Van harte welkom bij de Jongeren Nevendienst! Thee, koekjes, kletsen, spelletjes rondom de Bijbel. De Jongeren Nevendienst in de IJsseldijk is een gezellige manier om elkaar, de Bijbel en het samenzijn in de kerk, op een andere manier te leren kennen. Datums vind je  in het Diensten Overzicht
Thee, koekjes, kletsen, spelletjes rondom de Bijbel.
Eens per maand zitten wij samen in de bovenzaal van de IJsseldijkkerk, voorzien van thee en koekjes, om samen te lezen uit verschillende Bijbels. We leren de Bijbel kennen aan de hand van spelletjes en gesprekken.
De Jongeren Nevendienst is geen moetje, we komen graag even uit de ‘kerkbanken’ om te luisteren en lachen rondom stapels Bijbels. Deze staan voor gezellig samen lezen en interactief nadenken over Bijbelteksten en verhalen.
Oh ja, en het is best handig om je telefoon mee te nemen, want we spelen ook regelmatig een Kahoot quiz. Dat vinden je ouders vast handig om te weten.