Bank rekening nummers voor uw bijdragen aan de collecten

Waar vindt u bankrekeningnummers voor uw bijdragen aan de collecten die u wilt overmaken?
Er zijn  vragen gekomen over de plaats waar u op onze website de bankrekeningnummers kunt vinden voor uw bijdragen aan onze wijkgemeente, de diaconie en de video apparatuur van ons kerkgebouw.
Op veel pagina's van website ziet u rechts een kolom met de twee eerstvolgende kerkdiensten:

Als u klikt op een rood woord in deze agendakolom, komt u meteen op de pagina waar u alle details over de betreffende dienst kunt vinden: tijd, plaats, voorganger e.d.
Onderaan staan de bankgegevens vermeld en de doelen waarvoor zij bestemd zijn.

Ook kunt u de collectegegevens vinden door in de bovenbalk van de website het woord Kerkdiensten aan te klikken. U ziet dan een lijstje verschijnen:

Als u klikt op : Diensten Overzicht in dit lijstje, komt u vanzelf op de pagina waar u alle diensten van de lopende maand ziet:

Door het klikken op de rode letters van een van de diensten komt u meteen  op de pagina met alle details over de betreffende dienst: tijd, plaats, voorganger e.d. en onderaan alle bankgegevens vermeld: