Bij de diensten

In de zomer zijn er verschillende gastvoorgangers.

Op 28 juli is mevr. ds. Verbaan onze gastvoorganger en is de avonddienst in de Fonteinkerk met ds. J. Scholte-de Jong uit Gouda.

Op 4 augustus is er ook in de ochtend een gezamenlijke dienst in de Fonteinkerk!
De gastvoorganger die op het rooster stond heeft op korte termijn af moeten zeggen, en er kon geen andere voorganger gevonden worden.
Daarom is er ’s ochtends geen dienst in onze kerk, maar een gezamenlijke dienst in de Fonteinkerk.
Ds. Van der Giessen gaat dan voor, we zien uit naar een gezegende viering met elkaar! Na de dienst is ook daar gelegenheid elkaar te ontmoeten bij het koffie drinken. Bij oppas en KND zijn zeer waarschijnlijk bekende gezichten voor de kinderen. We trekken samen op.

De avonddienst is ook gezamenlijk en dan in onze kerk met ds. Den Besten.

Op 11 augustus gaat de schoonvader van onze dominee, ds. J. van Popering uit Aalsmeer voor.

Op 18 augustus hoopt ds. Baggerman er zelf weer te zijn.

Bent u op vakantie, probeer dan ook de plaatselijke gemeente te bezoeken in plaats van een (onze) online-dienst te bekijken.
Het levert vaak mooie ontmoetingen op en nieuwe inspiratie – en de kerk ter plaatse is er ook bij gebaat!

Goede en gezegende diensten gewenst!