WijkMedewerkers IJsseldijkkerk

WijkMedewerkers IJsseldijkkerk (W.M.IJ.) is een actieve groep van ongever 20 personen binnen de IJsseldijkkerk-gemeente die omzien naar elkaar op veel manieren in praktijk brengt.

De belangrijkste activitteiten van deze groep vindt u hieronder.
  • Bezoeken van senioren vanaf 75 jaar met verjaardagen, maar ook bij ziekte en eenzaamheid.
  • Verzorgen van de koffie, thee en friis na de ochtenddienst op de 1e zondag van de maand en in de zomermaanden bij mooi weer, elke zondag koffie, thee of fris  buiten, in de tuin voor van de kerk.
  • Helpen bij de weeksluiting in Crimpenersteyn.
  • organiseren van een gezellige middag met start winterwerk, in de tijd voor Pasen  en in de adventstijd.   Deze middagen sluiten we altijd af met een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje.
Het is mooi en dankbaar werk om contacten te onderhouden met onze oudere gemeenteleden.
Heeft u tijd en lijkt het u fijn om ook dit belangrijke werk te ondersteunen, neemt u dan contact op.

contactpersonen