Crimpen-Inn

Inloophuis Crimpen-Inn is opgezet vanuit de lokale katholieke parochie de Bron, het ACD van de lokale PKN kerken en de GVK Immanuel. Dit samenwerkings verband is voortgekomen uit het armoedeoverleg van begin deze eeuw.

Wij ontvangen mensen die behoefte hebben aan contact.

Op zondag worden wekelijks laagdrempelige lunchbijeenkomsten georganiseerd waar een Bijbelgedeelte wordt uitgelegd.

Iedere woensdagmiddag is het inloophuis open als contactmiddag en één keer per maand is het mogelijk in te schrijven voor een maaltijd.

Op maandagmorgen en woensdagmiddag worden onder leiding van KrimpenWijzer taallessen voor statushouders georganiseerd.

Elke dinsdagochtend van 10.00 uur - 11.00 uur is er leeskring voor mensen die Nederlands als tweede taal leren.

Maandelijks staat op donderdagochtend een crea gepland waar hobby’s gedeeld kunnen worden .
Dan is het ook mogelijk om tegen een vergoeding een workshop te volgen.

Informatie over meer activiteiten zoals vrouwen- en mannenontmoetingen kunt u vinden op onze site.

Is er iemand in uw omgeving die veel alleen is en behoefte heeft aan meer contact wijst u ze dan op ons inloophuis.
Komt u gezellig een keer mee.

Locatie: Ouverturelaan 105, 2926 PT Krimpen aan den IJssel (noodlokaal naast OBS Kortland)

Data en tijden activiteiten: zie onder de agenda op de Crimpen Inn website.

Contact en info: Mw. H. (Henny) Trouwborst, bestuursvoorzitter, tel. 06 43552857

Email: info@inloophuiscrimpeninn.nl

Verdere informatie en contactgegevens vindt u op onze website https://inloophuiscrimpeninn.nl