Vanuit de pastorie

Na 19 juli begint onze vakantie en zondag 23 augustus hoop ik weer in Krimpen voor te gaan.
Gaat u op reis, of blijft u thuis, een goede zomer gewenst!

Een hartelijke groet vanuit de pastorie!
Ds. C. Baggerman
 
terug
×