Wandelplezier!

We proberen iedere maand een keer te gaan wandelen met een groepje.
De eerstvolgende keer is maandag vrijdag 29 mei. We willen dan een wandelling maken door historisch Terbregge.
Onderweg wordt er van alles verteld en nemen we een kijkje in de molen aan de Rottekade.

 Zin om mee te gaan?
Geef het door aan: Annemieke Ringoir, scriba@ijsseldijkkerk.nl

Neem contact op met Annemieke, annemieke.ringoir@gmail.com
of Edith, edithvanderkooij@gmail.com.

 
terug
×