achterzaal

kerkruimte reserveren / huren

Voor (kerkelijke) activiteiten en verhuur kunt u de reservering van de zalen afstemmen met:
Tineke Neleman:
reservering@ijsseldijkkerk.nl
Tel. 0180-518645

De IJsseldijkkerk is een monumentaal gebouw. Wij vertrouwen erop dat u zich dat bewust bent en hiernaar handelt.
Om zowel huurder als verhuurder achteraf niet teleur te stellen maken we van te voren wel enige afspraken. Deze afspraken worden met u besproken als u informatie opvraagt of een reservering boekt.

Wij verhuren de volgende zalen:

• Achterzaal max. 60 personen
  • Bovenzaal max. 35 personen
  • Kerkzaal: max. 300-350 personen

Achter- en bovenzalen

De achter- en bovenzalen zijn beschikbaar voor verhuur voor verjaardagen/huwelijksjubilea. Voor dit doel verhuren wij de zalen echter alleen aan gemeenteleden van onze eigen kerkelijke gemeente. Voor beschikbaarheid van de zalen kunt u de agenda raadplegen.

Ondanks verhuur afspraak van de achterzaal zullen rouwdiensten voorrang krijgen! Vanzelfsprekend proberen we dit zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Kerkzaal

Wij stellen ons kerkgebouw ter beschikking aan tijdelijke huurders voor o.a. (orgel)concerten.
Het Proper orgel is monumentaal orgel. Het bespelen hiervan mag alleen plaats vinden door organisten die hiervoor gekwalificeerd zijn. Indien u de kerkzaal wilt huren voor een concert met gebruik van orgel, kunt u dit bij het reserveren overleggen.
Er is ook de mogelijkheid om geluidsinstallatie, piano, beamer, video e.d. erbij te huren.

Bij de huur van de kerkzaal voor een concert kan de achterzaal erbij gehuurd worden, voor bijvoorbeeld koffie drinken. Wij kunnen ook zorgen voor gastvrouwen/heren bij het koffie schenken.

In verband met de hoge energiekosten zal de kerkzaal bij concertverhuur 1,5 graden lager verwarmd worden dan voorheen.

De kerkzaal kan alsnog warmer gestookt worden, maar dan zal er eenenergietoeslag in rekening worden gebracht.

Rouw of Trouw diensten

Voor afstemming van rouw- of  trouwdienst kunt u contact opnemen met:
Leo vd Schelling
Email: fam.schelling@hetnet.nl

Ook als u niet staat ingeschreven bij onze kerk, kunt u de kerkzaal huren voor een huwelijksinzegening of rouwdienst.