Einde seizoen

Met de vakantie in het vooruitzicht gaan een aantal activiteiten ook even in de ruststand. Ook bij de Kringen en groepen.
Het woensdag-ochtend bijbel uur hebben we afgesloten door gezellig met elkaar koffie te drinken en terug te blikken.
We hebben een mooi seizoen gehad, met het begin van Genesis, wezenlijke vragen.
Nu zijn we met het Onze Vader begonnen en daar hopen we na de zomer weer mee verder te gaan.

Ook de jongerengroep Nieuw! heeft de afsluiting gehad op 17 juni.
We hebben een jaar lang gelijkenissen gelezen waarbij ook steeds belangrijke vragen over het geloof en kerkzijn in deze tijd besproken werden.
Met een gezellige borrel in de pastorietuin hebben we het seizoen afgerond, en er staat nog een bbq in de planning.
Ben je ook geïnteresseerd om mee te doen volgend jaar, en ben je 20er, 30er, 40er, laat het gerust weten!
terug
×