1e Nieuwsbrief IJsseldijkkerk 31-07-2020

Vandaag ontvangt u de eerste nieuwsbrief vanaf onze nieuwe website.
(als u zich op de oude site al had aangemeld dan hoeft dat niet opnieuw te doen zoals u merkt)

De opbouw is anders dan u gewend bent. In de vernieuwde nieuwsbrief worden niet meer alle artikelen  getoond maar we verwijzen u via een link direct door naar de nieuwspagina van de website.
 Onze torenhaan vertelt u meer.
(klik op de torenhaan voor de nieuwslink naar de site)

U vindt in deze nieuwsbrief wel in het kort een paar nieuwsberichten die uw aandacht verdienen én de bijzonderheden van de diensten van de komende zondag.
Deze week zijn er veel nieuwsartikelen. Enkele berichten die u niet mag missen:
  • De nieuwe website
  • Kerk TV
  • en nog veeeel meer....

Nieuws:
  • De dominee heeft vakantie; voor vragen kunt u terecht bij de scriba Annemieke Ringoir
  • Op dit moment wordt er gewerkt aan een bureau voor de video apparatuur op de galerij
  • De interieurcommissie vraagt uw mening over het comfort van onze kerkbanken
  • De nieuwe website beschikt over fotoalbums
  • Vanaf nu kunt u zich, als lid van onze wijkgemeente, aanmelden voor het besloten gedeelte van onze website
  • Door het klikken van de foto van een kerkdienst hieronder kijgt u de LINK naar de video- en audiouitzending en meer over de komende ochtenddienst.
Heeft u ook onze wijkgemeente iets te melden in de nieuwsbrief (hoe kort ook): laat het weten aan de redactie.
Deze nieuwsbrief is vooral bedoeld als nieuwsbrief van en aan ons allen.

De diensten van zondag 2 augustus

In de ochtenddienst gaat voor ds. W.P. v.d. Hoeven uit Amersfoort
In de gezamenlijke avonddienst in de IJsseldijkkerk gaat voor mevr. ds. M. Gouwens-de Gier uit Schoonhoven
De diaconie vraagt vandaag in de 1e collecte uw bijdrage voor Mercy Ships.